Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 23. srpna 2011

Trnky


Ztrácím se v hrobě
ztracených snů

Na žhavé skobě
letních dnů
visí rám bez portrétu
s jinotajem
uzrálého květu
trnkové větvičky

Většinou stačí
dvě tři skleničky
a co bylo k pláči
je k pousmání
Vždyť i v době kvasu
loňská stále k mání

Tož, na tu krásu!

4 komentáře:

mutil řekl(a)...

slivovicu nemusím
při jej pití vždy zkusím
jen ta chutnala mi velice
od strýca pálená z Nivnice

Báseňka opět koštná, ale trnky, karlátka či švestky mám raději v tuhé než tekuté podobě.
Sice je slivovička lék, ale červené je červené. :)

Anonymní řekl(a)...

To červené není špatné, ale múže být i bílé.Ale moravský všelék je více než doktor.

Amelie řekl(a)...

Básnička hezká, i když alkohol nemusím...Souhlas s Mutilem...Ovoce raději v tuhé formě, to pravé, opravdové.

Lenka Rezková řekl(a)...

Jak vidím, asi něco bude na rčení, že alkohol zatemňuje mozek
Ani já dodnes nepřišla alkoholu na chuť a při léčení dávám přednost bylinkám. I tak se každoročně zapojuji do zpracovávání trnek i formou přípravy kvasu k pálení - je mi líto každého plodu, co by jinak přišel při nadúrodě nazmar
A na závěr zdravím milou Amélii a jsem moc ráda, že se zotavuje