Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 18. června 2011

Výpověď


A je tu výpověď!
Smazaná denní šeď
do papíru bez linek

A není lék!
Pídím se na pracáku
Tam lidí víc
než máku!

A strýc
a velké jmění?
Ani strožok není!

V paneláku čtyři stěny,
počítač,
televize,
z chleba skýva

Co jsme zač?
Stroje na peníze
či bytost živá?


***

Nejhorší je výpověď, kterou nečekáme.
Stačí, že někdo z těch ,,dole" toho zná víc než ostatní a proto taky víc bere a hned to může být v dnešní době možnost jak ušetřit! Dotyčný se jednoduše propustí pro nadbytečnost, zároveň se jeho práce rozdělí mezi zbytek a kdo nestíhá, je prostě pomalý a může jít taky a hned je i místo volné ...

5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Dlouho jsem čekala na novou básničku, a teď výpověď...Je mi to líto. Doufám, že bude brzy líp.

Lenka Rezková řekl(a)...

O mě se strašák všech zaměstnanců hnusně otřel, ale co ti, kteří za měsíc končí? A jsou mezi nimi i lidé, co neměnili práci 25 let!

Jirka řekl(a)...

:-(

Anonymní řekl(a)...

Dnes jen poslanci mají to své.O obyčejné lidi se nezajímají viz dnešní návrch odchodu do důchodu v 70 letech.

mutil řekl(a)...

Ahoj, Leni!
Říkávalo se, že život je pes a my jsme jeho patník!
Ačkoliv se už okolo silnic patníky nedělají, tak mi připadá, že nás "patníků" tak nějak přibývá.