Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

čtvrtek 5. prosince 2013

Z modřence

Romeo a Julie po 30-ti letech...

» autor: detektor
Zatím co,já,hrdina,
chci Tě dostat na zem,
Ty mi právě začínáš,
říkat,že jsem blázen.

Zatím co,já, bojovník,
chci se chovat dravě,
ty mi děláš kázání
o nevhodné stravě.

Zatím co já, trubadůr,
troubit bych chtěl k zteči,
ty mi začneš měřit sůl
a u šťastných konců brečíš.

Zatím co já, Ikaros,
příjemně snáším lety,
ty mě taháš k zemi
a hlídáme dětem děti.

A zatímco co rekovi,
mažeš ztuhlá záda,
rek si vděčně pomyslí,
že,
snad jej máš i ráda....:-)

 ************

A můj komentík:

Zralý muž a moudrá žena ví,
že láska ochozená
churaví na nedostatek slov
Přesto není dražší kov
jako platinová
 
Ani nová nesahá jim po kotíky
Hluboké díky
všem, co vydrželi
Ostatní pouze želí
ztracenost hledání:

Nikde skvost
nevidět  
Jen na stráni 
uvadlý divý květ
a tráva v jinovatce

Krátce
jaro projde krajinou,
když léto za jinou 
láskou ohlíží se

A již podzim v rose
zimě rozestýlá

I krajka bílá
na zemi své má zázemí

Žádné komentáře: