Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 24. března 2019

Teď právě!

Pohled shora
zdolá mnohé
Být tak bohém
věčně nad věcí,
každý cíl byl by nadosah
A každý vztah tím pádem 
pouhé pohlazení

Ono ani být kamarádem 
lehké není
-  i když zdá se
Stačí nepatrný zásek
a svah strmý před očima 
chvatem snímá 
mnohá předsevzetí

Co bylo předtím
dávno v nenávratnu
Marně probírám šatnu
módy prošlé
Už ani šle nepruží
a krémy marně soustruží
zvadlou pleť

Jen si leť
ty staré mládí
do kádí včera vylitých
Do večera vstoupil smích 
slunečního poledne
Kolik že zbývá do jedné?
Chleba skýva a máslo na hlavě!

2 komentáře:

Odowakar řekl(a)...

Po pár letech znovu na návštěvě a jsem rád, že to tu žije. Já svoje šuplíkové básničky někdy dávám na blog IDnes, ale tam mají radši politiku než poetiku :-(
Zdraví
Ota
https://otakarvagner.blog.idnes.cz/

Lenka Rezková řekl(a)...

Nedůchodci těžko pochopí, že my, důchodci tolik málo času máme a vůbec nic nestíháme - ani číst komentáře. Za což se hluboce omlouvám. (Když jsem s blogem začínala, na všechny vzkazy došlo upozornění na email - už nechodí. Nyní jsem odstranila i nefungující hodiny a dokonce se prý ne každému podaří vzkaz vložit, což je mi hrozně líto. Jenže počítače jsou pro mne ,,španělská vesnice", ve které chodím pouze vyšlapanými cestičkami …)
Vřelý dík za komentík