Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 25. dubna 2009

Sen




Šel kolem sen
Maličký, nepatrný
Tak trochu popleten
To sny umí
S klidem mořského vlka,
pro mě nečekaně,
na okno ťukal
a pak v pevné dlaně
vzal mi tvář
a polibky svatozář
vkládal na rty
Kdo? No ty,
můj milý,
jsi v denním shonu
našel volnou chvíli
a až za svítání
odjížděl domů
Po noci plné milování…

***
I sny se někdy vyplní. Někdy dříve, někdy později, ale je krásné žít svůj sen.

2 komentáře:

Luis Portugal řekl(a)...

Ahoj
Má pěkný blog.
Omlouváme se nesmí psát více, ale můj český je špatně napsaná.
A objetí z mé země, Portugalsko

mutil řekl(a)...

Komentář máš tentokrát u mne.
A vida, už o Tobě vědí i za hranicemi :)