Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 10. září 2012

Kam chodí láska spát

Jdu spát
do tvých snů
Budu vodopád,
co rozepnul
myšlenkový tok
na soutok
vášně neskonalé
A žádné ale
není v plánu

Křídla kormoránů
s noblesou
do hvězd
souhru vynesou
Pak asi v šest
dolů klesnu
a polibkem
ze snu
tebe probudím

Já vím ...


***


Jsou různě významné dny. A den narození přítele patří k těm významnějším a proto vše nejlepší ...

6 komentářů:

mutil řekl(a)...

Též já se připojuji, byť opožděně, k narozeninovému přání.

Anonymní řekl(a)...

Děkuji všem za přání. M.

Odowakar řekl(a)...

Ahoj,
po delší době jsem to tu navštívil a je to tu krásné!! Asi máš lepší inspiraci než já, protože už jsem dlouho nic nevytvořil...

Lenka Rezková řekl(a)...

Musím se přiznat, že jen díky marodění se mi podařilo vytvořit pár dílek. Po nástupu do roboty, (kde nás asi jako všude deptají nejen těžkou prací, ale i psychickým nátlakem), není na tvoření čas ani myšlenky ...

Jiřina řekl(a)...

Lenko, to mě mrzí, že to máte v práci tak těžké. Já sama mám práci dobrou a vcelku vzato, píšu i v práci, v největším ruchu a shonu. Holt, když mi přijde inspirace, nic ji nezastaví. Přeji Vám taky moc krásných vůní obrazů a pocitů, které přenesete do svých hezkých veršíků:))

Lenka Rezková řekl(a)...

Jiřinko, moc díky za hezká slovíčka. V práci je to opravdu ,,na utečení".
Celý kolektiv sahá na úplné dno vlastních sil, ale nejen díky televizi, kde se náš problém již pomalu zviditelňuje, začalo se blýskat nadějí - tak uvidíme.