Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 13. března 2015

Zátiší podzimu


Pahýly z života,
když stařecký třes
zcela tělo si omotá
 a do nebes
cesta zamlžená

Špatná to cena
za nové ráno bez oblak 
Jak říkat si pak
 dík, že mi přáno?

Bolest přehluší
pouze tichý vzdech,
co zní jiným do uší
gongem, jenž ostrý plech
rozezní při úderu
 
V přímém směru
 cesta jediná
směje se do klína
bezmoci

Nejhorší však za noci
běsnění vzpomínek ... 
Tu čerstvý pramínek
prozurčel pokojem

,,Kdo to je?"
ptá se paměť přes něhu rosy
,,Kdo že jsi,
krásný motýle?"

Jsem pravnouče malučké!
 Ač vzdálené na míle,
protékám potůčkem
naproti pod srázem
Tepna jsem nejbližší

(Jsem jara obrazem
i podzimu zátiší)
 

Žádné komentáře: