Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 18. ledna 2015

Čekání na světlo

Právě teď cítím,
že asi svítím zbytečně
Na točně prázdno a otazník
 
I ten mník
 chladně otřel se o kameny
a holé kmeny do tmy křičí
prázdnotu, když tu
 
Ruka něčí ticho stíná
Zvonkohrou i pavučina
se jemně chvěje
 
Kde je?
Sebe se ptá vnitřní hlas
Ne, nepropás
 tu sladkou chvilku ...
 
Dvě srdce v ladném v trylku
zvoní poledne
a jas od něj i ode mne byl hrozně prima
 
Noc dohasíná

2 komentáře:

mutil řekl(a)...

bim bam, bim bam zní srdcí tluk
bim bam, bim bam rozezněl je onen kluk
co už na tom, že odrost dětským hrám
já svou ruku v jeho ráda mám

Opět moc hezké počteníčko.

Lenka Rezková řekl(a)...

To jsem ráda, že se líbí
Dík za milý komentík