Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 6. prosince 2016

Hůř i líp


Vítr skučí nad lesem,
potok zurčí pod okny,
jen já jsem z dnešní tmy
tak nějak zamlklá

Zabělená skla s útržky krystalického ledu
brání ve výhledu do krajiny
Slunce v mlze čeká
rozžhaveně na lidské splíny

Jen co řeka plná práv si do plamene
prskne slinu čerstvých zpráv,
hned paprsky z tajemné blůzky
obloha pustí na zvědy

Zvrhlý dým s jehnědy hříchu
z komínů černých duší
svět dole srší do mlhy jiskřivé
Na mě se nedívej, jsem čistota sama!

Řekne každý druhý pán či dáma
Pokárán zábleskem svědomí
se hanbou na mžik prolomí do pokleku
Na obleku lokty či kolena ani nemá vytlačené

Už vítr mlhu žene z dohledu
Vyšlo slunce zimního smutku nad náš dům
Jediného sumce přes škraloup zamrzlých skutků
nevidět pod ledem

Noc a den jako řád
střídá se všude
Jednou hůř, jindy líp
je a napořád bude ...

Žádné komentáře: