Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 20. ledna 2010

Tys dal

Tys dal mi jej
Dnes jako včera
do rukou vložil

Malý zdá se být
Hřeje pachem tvého těla
až horkost vstupuje mi do žil
V mé dlani zůstal skryt


Tys dal mi jej
Stejně jako zítra
Propadám se v něhu očí
Touhu křičí do světa!
Již vstupuje v temno mého nitra
Svět uzavřel se v kolotočích
a verše píše poeta

Tys dal mi jej
Leč vytratíš se pak

jako sen po probuzení

Tma ještě nevolá po svítání
Ani úsměv nezkryl černý mrak
Co stát se má ještě není
Jen právě koupený lístek
hřeje v dlani ...


***


Takhle nějak procitá láska šoférská ...

Žádné komentáře: