Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 8. července 2009

Není čeho se bát


Uložili schránku bez duše

netuše, že pokluše

za dvojspřežím černých koní


Ve smutku v průvodu

vdova k zemi hlavu kloní

Otěžím velí kočí


Pojednou bez důvodu

černý kočár koně točí

místo ke hřbitovu

přes bránu

do fakultní nemocnice


V tu ránu

zhasíná plamen svíce,

utichá kapela

a rána jak od děla

nese se

tichem hrobovým


Rakev zachvě se

a padá dolů na zem


,,To jsem blázen,

sotva kafe si dám,

chvilku si pohovím

a už padám z lože

No není to krám?“


Těžce se zvedl

nebožtík

v botách z papíru…


Vdově smutek zbledl:

,,Ach můj Bože,

není nad léky!"


Ještě okamžik

a lože na míru stlučené

bylo by na věky

v hrobce studené!


Jaké z toho plyne poučení

pro ženu, co bez prodlení

místo vdoveckého důchodu

včil v base čučí?


Že ani kafe u žida koupené

bez záruky původu

účinnost vždy nezaručí



1 komentář:

mutil řekl(a)...

Moc pěkná reakce s myšlenkou. Až takhle jsem to "zlo mezi svými" (či jak jsem to napsal) nemyslel :).