Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

čtvrtek 30. července 2009

Tož kde?

Ne ve mně,
ve sklenici
byla vina!

Sedíme ve vinici
Válím nudou
plod země
hvězdu rudou
od Tramína
po jazyku
Máčím rtíky
V mžiku
žár veliký
srdce rosí
a předsevzetí
touha kosí

Rozpíná mi rozhalenku...

V sobě spleti
procitáme pod keři
révy vinné...
Pak uklízíme prázdnou sklenku
a on mi nevěří!
Což je divné

Ne ve mně
Ve sklenici
byla vina!

Že jsem jako po vichřici
láskou sladce ovíněna

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hele, tu od někad znám! :)

mutil řekl(a)...

Pro tebe bych rád
založil si vinohrad
a na košt bych ťa zvával
huběnky sladké dával
ej, láskou bych se provinil
když vínkem bych se ovínil

Jejda, člověk je ovíněn už jen tou četbou :)