Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 19. dubna 2010

Kdo poradí?


Měla bych číst vzkazy
Den dvacet čtyři hodin má
a mně pořád jedna schází!

Po probuzení vždy vteřina
přidá do rytmu
Nepomůže ani klení

Pak v poledne zjistím
že už pár jich nechytnu
A co s tím?

Večer, když jdu spát,
dokonce místo vteřinek
šedesát minut v nedohlednu

Marně hledám lék,
když unavená lehnu,
na ztracené chvíle

I sen mlčí jako zařezaný
Nyní dumám provinile,
kde najít k času brány?


***


Jaro je tu v plné síle a jako každoročně je pořeba toho tolik stihnout ...

3 komentáře:

Jirka řekl(a)...

Neříkám, že stíhám všechno, ale kromě havarijních oprav kolem domu, nebo auta si snažím věci plánovat dlouho dopředu. A hle, zatím to funguje. Vím, na co mám čas a co udělám až příští rok. Pokud máš ale dvanáct hektarů zahradu, tam to asi nebude fungovat. Nejlíp se na to vyprdnout, velebnosti

Lenka Rezková řekl(a)...

I mé kosti
mluví stejně
A dík za komentář

Ta tvář ...
Někoho mi při po mí ná

Amelie řekl(a)...

Tak čas je to, co mi neustále chybí...