Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 2. května 2011

Odkvetla


Vetřelec i host,
zlobivý i milý,
je zamilovanost
A my si ji nevážili!

A host se urazil
pro marnost něžných chvil
V hrudi místo prázdné
nyní tepe vzpomínáním

A tělo chřadne
a mysl nemá zdání
Přitom nic se nezměnilo
Pouze kolem je jaksi
černobílo ...

Prosím, TAXI!
Kam?
Do stanice Láska
pro májové políbení

Možná malá částka,
možná celé jmění
padne na rito
do nikam

Ano, vím to
I tak tu cestu podnikám ...


***


Prvomájové políbení není špatná tradice ...

3 komentáře:

mutil řekl(a)...

Není špatná ta tradice, že? Mně se taky líbí!

Amelie řekl(a)...

Černobílo v srdci mám,
na svou lásku vzpomínám.
Zamilovanost brzy nám odkvetla,
jestlipak já se v tobě nespletla.
Závidím těm, co pod stromem se líbají,
líbí se mi, jak svou lásku na odiv dávají.

Lenka Rezková řekl(a)...

Ale jsou i tací, kteří ne a nepolíbí!
To je pak dušičkám smutno
Naštěstí vlastní rozum vytáhne argument, že bez políbení se přežít dá, ale bez chlapa, na kterého je spolehnutí by nebylo ani pestře černobílo, ale úplná tma