Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

čtvrtek 13. prosince 2012

Poutaná časem

Spěchám propletená slovy
přes osnovy mříží
bez oken

Ticho neublíží
Jen další den
střídá noc

Krůček do vánoc
a času tak málo!

Náhle slunce rozehrálo
stříbrnou melodii

Žíznivě pijí
v denním jasu
krásu jiskřícího mrazu

Vtisknu okamžik
do obrazu očí

Jemný mžik,
pohádka končí
Vždyť zas musím jít

I mráz
umí teple zajiskřit


***


Včera jsem viděla proti slunci poletovat v mrazu třpytivě stříbrné vločky a okamžik jsem si fakt připadala jako v pohádce ...

2 komentáře:

mutil řekl(a)...

Taky jsem včera viděl krásně se třpytit v zapadajícím slunci sněhovou plochu. Bylo to krásné to střídání barev. Žluté od sluníčka přes bílou až k modravé a do toho hvězdičky odlesků nasvícených vloček.
I se začal klubat rým, ale ta skleněná nemoc... Prostě jsem nedonesl dom.
O to raději jsem si přečetl tuto hezkou Tvoji. :)

Lenka Rezková řekl(a)...

A navíc tady jako miniaturní hvězdičky ještě třpytky padaly z modrého nebe ...