Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 24. dubna 2009

Viděls moře?











Viděls moře?
Já ano!
Krásnější z večera jak ráno,
kdy vlny dmulo lidské hoře
probdělých nocí samoty
Pak přišels ty s červánky na obloze
Pojednou jsem netušila
zda svítá či večernice k spánku volá
Má duše bita vraníky zběsilými
Jim pod kopyta házím rýmy
Chvíli nasytí se,
na to v ještě větším běse
počnou hříšný tanec
Přestaňte!
Dost již!
Konec…
Konec?
Ach ne, to ne!
Nechť raděj mistral zavane
pofoukat rány nedané
Přijď jen větře, přijď a duj!
V těle žádost rozpaluj,
pak spolu vplujem nad oblaky
Já moc chci!
Snad ty taky…


Z knihy Volná jak prokletí


2 komentáře:

mutil řekl(a)...

Viděl jsem a chci taky...
Nádherně podán zrod lásky, kochám se.

Anonymní řekl(a)...

moc pěkné básničky i fotky