Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 8. března 2021

I tebe se to týká



 Zamračené předjaří 

neustále naráží 

na noční mrazy


Ale už brzy

vypukne estráda zeleně,

co nejen mě pohladí pestrými pohledy


Kočičky, jehnědy

jak vždycky čekají,

až slunce po kraji prostře tepla sílu


V momentě ostře

i podběl s květem devětsilu

rozvine vůni kolem tůní a lesních zákoutí


Vesmír opět rozkroutí

spirálu květů,

co včelkám v letu nabídnou pylové pohárky


Vždyť dost bylo zahálky!

Na zahradníka pilka, motyka volá

A neříkej že se tě to netýká - zahálka holt musí z kola!


6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vcelku dada a bohužel k tomu ještě s gramatickými chybami...

Lenka Rezková řekl(a)...

Dík za komentík i za nahlédnutí
Občasné přehlédnutí vskutku objeví se,
o to víc mě těší, že mi chyba padla do oka dřív, než otevřela jsem anonymní kritiku
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dadaismus

Anonymní řekl(a)...

Ještě jedna chyba - zbyla... Bylo by, aby nebyla. Hledejte, třeba podruhé vskutku, nebudete míti hrubku:)

Lenka Rezková řekl(a)...

Yá a chibi? Gde zte na takú nehorásnozt přyšél?

Anonymní řekl(a)...

Občas snaha býti nad věcí,
má jistou pachuť a připomíná telecí.
Jak na chyby přišla jsem?
neuvěříte, ale stačilo málo,
zavítat sem...

Lenka Rezková řekl(a)...

Klobůk důle před bezchybnými (a nohy na ramena!)

To mět doma . . .