Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 2. listopadu 2010

Ranní stín


Mrak vplul do záře očí
Kalná vada na kráse
Od bodláčí
rozervaný bělásek
v probuzeném ránu




V samotě oceánu
pod příkrovem ledu
rozehřát nedovedu
letní svítání,
ale se srdcem na dlani,
bez hněvu,
křídla rozevřu žhavému úsměvu

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak tě opět políbyla můza.To je dobře.

Lenka Rezková řekl(a)...

Dík za komentář
Když ono paní MŮZA je hodně vrtkavá dáma a tak jsem jí vděčná za každé sebemenší políbení

mutil řekl(a)...

nastavuj děvčico čelo
pokud by Múze se líbat chtělo
já nastavovat nic nemusím
neb ta má mi říká: hochu
ty dost velikou líbací máš plochu
a to já přeci dávno vím
:)

se srdcem na dlani
s úsměvem na tváři
růžová svítání
ať se vše zadaří