Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 25. února 2011

Čekám


Nejsem já stará!
To jen čas čmárá
vrásky z plných plic
Do duše i na kůži

Uplyne
a každý má,
co si zaslouží

Někdo mnohem víc
trpí za jiné
Bolest odezní jednou, někam!

A tak čekám ...

4 komentáře:

Leontýnka řekl(a)...

Hezká básnička..i já stárnu a čekám...jen někdy nevím, na co...

mutil řekl(a)...

Kdo si počká, ten se dočká. A to všici. Jednou se ráno probudíme a nebude nás nic bolet. Akorát, že už budeme na druhém břehu.

Lenka Rezková řekl(a)...

Děkuji všem, co čekají se mnou
Hned se mi ve frontě stojí líp

Anonymní řekl(a)...

Tak já se jdu postavit za tebe.