Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 23. března 2011

Čtveřice


Snad od záře měsíce
vyrostla do čtveřice
kolonka pravidelného čtenáře

To přítel z netu
do řádku se zařadil
Díky němu blog je tu
a spousta milých chvil
s vámi v okamžiku

Stačí stisknout klávesy
a už nic nevkládám
,,do šuplíku"

,,Mutile", díky, že jsi
někde tam ...


2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Jsem ráda za váš blog, moc se mi tu líbí...díky!

mutil řekl(a)...

ale ale, Leničko
ty naše milá Básničko
stejně jsem tu každý den
tak ukázal jsem se světu jen
(abys taky měla čtyři)

"udělal mi blog" tvá báseň hlásá
v šupleti proto nekončí ta krása
co rád od tebe tak čítávám
mutil, co si někde sedí tam
(poděkování k tobě míří)