Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 1. ledna 2016

PF 2016

 
Léta páně 2016
odhodlaně objevil se ve dveřích,
které loňský rok nechal dokořán
V batohu pláč, v náruči smích
 
Ať byl či nebyl zván
dál kráčí neodbytně
Kdo za vlasy
jej nezachytne, stýská si pak
 
Každý rok je jen malý pták na nebi
Je se uvelebí a pozve tě na kutě,
hned roztáhne perutě a je v dáli
Žádný čas nikdy nikde nezahálí
 
(Ani ten v nás ...)

4 komentáře:

mutil řekl(a)...

nový rok do dveří vstoupil
Mistrem Časem zván
tím co mládí mi uloupil
snad rok ten nový má pro nás dobrý plán

PF, Leni!

Lenka Rezková řekl(a)...

Děkuji moc

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Leni,tak Ti musím napsat že Tvoje básnička Oči kočičí kterou se naše Romča naučila měla ve škole úspěch a navíc si holky přály okopírovat další básničky.Tak tak na Tebe myslím stále,moje bývalá kolegyně.Pozdrav i od Haničky,máme se krásně,Petra Tr

Lenka Rezková řekl(a)...

Není pro autora nic krásnější jako vědět, že jeho dílka žijí mimo koše.
Můj velký dík za komentík i za hezkou zprávu, která potěšila. Mně trvalo skoro dva roky než jsem se oprostila hlavně od psychické manipulace, co někteří zaměstnavatelé tvrdošíjně praktikují na podřízené - jako bychom nebyli lidi, ale stroje, co vždy vydrží víc než si myslí!
Ze srdce všechny zdraví
Lenka