Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 21. srpna 2016

Dá se přežít

 
Jsem v pohodě,
když na vodě vítr vlnky čeří
a když na večeři přijdou všichni včas
 
Vem to ďas,
že soused má zas nové fáro 
a já Škodou starou cestu brázdím
 
Moc dobře vím,
že ač my dva, já a ty, jsme z Nemanic,
máme o moc víc než být bohatý, ale sám
 
Povím vám, jsem v pohodě
dík náhodě, co svedla nás dohromady
zrovna, když zimostráz kvet u zahrady v květináči
 
Každý jsme jinačí,
přesto krásně do sebe zapadáme
jak klíč a zámek všech vstupních vrat
 
Snad akorát,
že roky stále rychleji letí
Vždyť už i děti našich dětí prožívají své první lásky
 
Ale bez nadsázky,
ač život běží mezi prsty
vždy dá se přežít - ať už řídký či hodně hustý

Žádné komentáře: