Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 7. července 2019

Prázdná vteřina

Přiletěly chmury z kraje prázdnin
- noční můry, co z vin
pletou věnce na hrob budoucí

Sáhnout po sklence
není cíl, pouze nouzovka,
z níž každá vozovka klouže nečekaně

Vyprahlé stráně zase a zas prosí o vodu,
zatímco my ze všech krás
škemráme tu o svobodu těla

V chomoutu bezmoci
vše, co kdy já ještě chtěla
zapletli pavouci do pletence slz

Dívám se skrz dnešní dění
- úprkem vše se mění
a za krkem čím dál větší tíž

Vždyť víš - neseme si vinu světa
a když životní pirueta v poslední otočce,
ani pes neštěkne po kočce dříve toulavé

Každý, kdo štěstí má, jednou doplave 
do přístavu stáří
A koho vlastně zajímá, jak pak se dnes daří?


*****


Když tak vzpomínám, ani my neměli na prahu dospělosti čas na ty své dědáčky - vždy jen na povinnou chvilku a hurá do života . . .


2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Vážená paní,
dostal jsem se k vám tak trochu omylem, když jsem dostal podezření že jsem si se sadbou brambor dovezl i laskavec, o němž zde píšete. Vyskytuje se jen v několika řádcích brambor z dovezené sadby, pro mne byl tento plevel na políčku dosud neznámý.
Váš blog je na jedno skouknutí trochu moc, nechám si to na později, ale zaujala mne úvodní fotka na této stránce, to je vlče s travičkou v mordě. Proč?? Tato fotografie byla jako jeden z prvních případů boje o autorská práva, kdy ji někdo bez „souhlasu“ vlastníka-autora a následné platby někde zveřejnil. Snad se to dá najít na netu, zkuste vyhledávání podle fotografie, Googl to umí.
Zdravím Libor.
liborka@centrum.cz
Jéééé, Uherské hradiště??? Občas jezdí okolo náklaďákem do Otrokovic.
A na oplátku něco na čtení z dědkovského webu, ať se nenudíte: https://www.i60.cz/uzivatel/stranka/8109

Lenka Rezková řekl(a)...

Moc děkuji za zastavení
Obzvláště si cením upřímného komentáře
Má slova jsou jen zážeh okamžiku
a foto dar při vzniku tohohle blogu
- jsem naprostý počítačový laik, kterému pomohl internetový přítel,
a protože oficiálně používané příjmení mi ve skutečnosti zůstalo po exmanželovi - Vlčková,
tak i to ,,ukradené a darované" foto sem vlastně symbolicky patří

Určitě se na vašem webu zdržím - jen co přijdou plískanice. Teď prostě nestíhám ani sledovat ani psát na svých internetových políčkách. Dům, péče o maminku, děti, vnoučata, přítel, zvířectvo, pole, zahrada, bylinky, houby...….