Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 16. prosince 2009

Ranní let


Mávám zlomeným křídlem
Nebolí

Nepřijde, přijde,
snáší se pírka k zemi

Ať je to jakkoli,
v teple náruče dobře je mi!

Schoulená do peřin samoty
sním:

Zase s ním
brouzdám se úbočím
(Já a Ty)

Obočím kapka rosy stéká

O štěstí prosí řeka

A závazek tisíckrát proklatý

A já!
A ty ...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pěkné, ale ještě lepší je nesnít a svůj sen prožívat, že? :)

Nádherné foto

Lenka Rezková řekl(a)...

Pravdu díš,
že ty mi do okna nahlížíš!