Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 18. prosince 2009

Sama


Jsem tu - ty tam
Tolik sama
Ty nesám

A myšlenky,
kameny prosebné,
od tebe - ode mne,
potají,
v prameny splétají
tepnu života

A sníh padá,
padá ...
Padá samota

3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

I na mě padá samota...Někdy i dva značí samotu. Možná samota ve dvou bolí někdy víc než samota o samotě? Ví Bůh...

Lenka Rezková řekl(a)...

A ten nic neprozradí, protože ví, že vždy se najde někdo nebo něco, co ruku do samoty podá ...

Amelie řekl(a)...

A mně tu "ruku" podaly vaše krásné verše. :-) Děkuji za vytržení ze samoty.