Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 7. února 2010

Úlet


Celý člověk bolí


Bolest prostupuje do soukolí

hříšných myšlenek


Co jak není lék

a zbytečné je žít?


Pak toužím jediné:

Života nit,

co stejně pomine,

přetnout právě teď!


A zbude otázka,

co nezná odpověď


Ani notářská

vepsaná není

do poslední vůle


Čas dá rozřešení

až tam ...


Co jak život je pouhý úlet

a klam?



***



Taky jste někdy byli na dně? A z takového dna je právě toto dílko ...

3 komentáře:

mutil řekl(a)...

Život někdy hodně bolí, ať už bolestí fyzickou či psychickou. Je pak ale nádhera, když se dokážeš odrazit ode dna či se z propasti vyškrábat zpět.
Tvé dno stvořilo toto pěkné dílko, ale vím, že už je lépe. Tvému duševnu i tělesnu držím stále palce.

Amelie řekl(a)...

Nádherná báseň... I já mám často pocit, že jsem na dně...snad bude zase líp...A snad i vám je mnohem lépe. Hodně štěstí a lásky...

Lenka Rezková řekl(a)...

Přešel čas a je mi skutečně lépe díky podpoře nejbližších a hlavně silou vůle,
která mě denně nutí k posilovacím cvikům (Cvičení upřednostňuji před léky)