Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 11. května 2010

Koncové hrátky ( a,e,ě,i,y,o,u)


-->
Stojím před domem - rané baroko
a napůl naoko,
trošku divoko,
sáhla jsem hluboko

Až pod kořen cínie
Prý tam pro mne je
truhlička naděje
A osud na mě se usměje!
*
Když velkou truhlu
ze špatného úhlu
tahám a skuhru,
odmítám prohru!

Pevná jak skála,
vyjevená jsem stála,
když nic zbylo z mála
A honem roha vzala!

Přes důvěrné prameny
v truhle jen kameny,
pod které znaveny
ulehly zmije – děs nejen pro ženy

Kousek země
jednou zřejmě
zbude ze mě
Ale teď ne!

Stále ještě žiji
i když mě míjí
při syčící melodii
párek rozzuřených zmijí