Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 6. června 2010

Nač spěch


Proč spěchat zpočátku?
Což nevíš, človíčku můj milý,
že chvat v krátké chvíli
jen oprátku váže převzácnému citu?

Vždyť v srdci krytu
zlehka sen procitá
z hlubokého spánku

Nebuď necita,
pouze dopřej křídla vánku,
by nadějí pofoukal rány,
co nikým nehlídány
zas bolejí
bolestí dob minulých

Plátýnkem milosti
je kryje smích
retů žhnoucích po polibku,
co něžností vyléčí žal
a schystá kolíbku nové lásce

Starou si čas dávno, dávno vzal ...


1 komentář:

mutil řekl(a)...

nespěchám já nikterak
jen chci slyšet tvoje srdce
jak láskou duní jako vlak
já přiložím naň ucho

... ruce

Moc hezká báseň z pohledu ženy o klíčení citu, který přílišný spěch může opět udusit.
Omlouvám se, ale nedalo mi to, abych se přeci jen neprojevil jako muž, i když já "takový" nejsem :). Nebo jen trochu.