Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 27. července 2011

Kytara, kočka a


A tak mi pětka padla!

Jen tak, z čistajasna ...

Ve škole tvář by vadla
a ,,trůba hlásná"
poslala by do světa
zprávu pěkně z rána:

Neučil se poeta
a včil jemu zvoní hrana
k potupě a do daleka!

Važte, prosím slova
I pětka někdy smeká
a slza básníkova,
v šťastné chvili vylitá,
padá z tváře na ramena

,,Odowakara" srdečně tu vítá
zcela obyčejná žena


***


Mráz běhá mi po celém těle,
i obloha se venku mračí
Vždyť místo ukulele
kytaru já vzala radši
do nezbedných myšlenek

Do uší
nástroje zní zvuk libý,
co navenek
tváří se jak kytara
Ano, dopustila jsem se chyby,
ale to jsem ,,Odowakara" ještě neznala!


PS: Ukulele nekončí na ,,a"
Za to kytara ...

4 komentáře:

mutil řekl(a)...

Vítej do klubu Přátel Leny,
poetické krásné ženy.

Odowakar řekl(a)...

Děkuji za uvítání
a mohu říci směle:
To není kytara,
toť moje UKULELE!
Nástroj mě libý je už čtvrtým létem,
ač malý vzrůstem, že s hračkou si ho pletem,
přec zvuk má úžasný a je tu o co stát,
kdo na něj zahraje už musí mít ho rád!
!Varování!
!Hra na UKULELE může způsobit závislost!
http://www.youtube.com/watch?v=bP5bS-9e6PU

Odowakar řekl(a)...

Ach, paní Leno, psát s vámi jde lehce,
co léta do šuplíku dávam,
se teď přímo rozvíjí,
a ani příliš se mi věřit nechce,
jak za pár hodin s Vámi užiji.
Ta lehkost se kterou tu verš se s veršem setkávají,
to úžasné je, nepoznám to sám.
Tak promiňte jen, že jsem tu jak někde v ráji.
Byla to náhoda, že zamířil jsem k Vám?

Lenka Rezková řekl(a)...

Děkuji za hru na ukulele
i za hezká slova
seřazená v monitoru
Mohu říci směle:
I já zjišťuji zas a znova,
že podle vzoru
píše se vždy líp
Takže mé díky i za dobrý tip,
,,Odowakare"