Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 22. srpna 2011

Časová pavučina


Usíná za pochodu
tikajících hodin
S ručičkama po obvodu
v myšlenkách se brodí
časovou tísni

Právě teď být s ní
by si přál
Třeba na chodníku!
Jenže odpověď
stojí opodál:

Tvar vykřičníku
tenčí než vlas
a ústa němá

Prý nemá
čas


Tak nevím, komentář či samostatné dílko?
Ať čtenář posoudí:
Odowakar řekl(a)...

Není času, kromě času!
V myšlenkách na svoji spásu
bereš v život otáčivé,
dvojité či odstředivé
kyvadlo, co nepatří ti.
Ze sna voláš, když se řítí
a dobíhá ať tam, či sem:
"Vteřino času, jsem tvým otrokem!"

4 komentáře:

Odowakar řekl(a)...

Není času, kromě času!
V myšlenkách na svoji spásu
bereš v život otáčivé,
dvojité či odstředivé
kyvadlo, co nepatří ti.
Ze sna voláš, když se řítí
a dobíhá ať tam, či sem:
"Vteřino času, jsem tvým otrokem!"

Odowakar řekl(a)...

Já už budu hodný!
Když Tvé básnění na mě působí jako katalyzátor a to mé se zoufale dere ven! Jinak grafoman nejsem. :-)

Lenka Rezková řekl(a)...

Tak to né! Hodný už jsi.
Tvé komentáře jsou pro mne k nezaplacení a moc se na ně těším

mutil řekl(a)...

Hezké! Jak Tvoje, tak Odowakorovo.

Hezký křižák, jen mi nepřipadá jako z našich luhů a hájů. Asi globalizační příspěvek přírody. :)