Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 8. srpna 2011

Usínání


Když usínání
není k mání
stačí ulehnout na louku
a do klobouku tmy
vetkat sny
srdci nejbližší

Pak v zátiší
představ
se stav
bdění změní
na polospánek

Noci vánek
zpomalí
koloběh stresu
na adresu:

,,Právě jsme zaspali"


***


A zase jeden skvost mezi komentáři,
co blíže dávám ke čtenáři
Kopíruji:
Odowakar řekl(a)...

Když spánek chodí po cestách,
kam psa bys s sebou nevytáh´,
když počítání ovcí je ti prací marnou,
kdy brána Morfeova dveře odkloní?
To připadáš si jako ráno před pekárnou,
než otevřou a uvnitř housky zavoní.
Tak dobrou noc! Či dobré ráno?
Nevím. Mám ještě rozestláno.



5 komentářů:

Video Zeum řekl(a)...

Zajímavé webové stránky. Mějte blogování!

mutil řekl(a)...

Sice nevím co znamená hláška "Mějte blogování!", ale vím, že Tvoje Usínání se mi moc líbí. Nádhera!

Odowakar řekl(a)...

Když spánek chodí po cestách,
kam psa bys s sebou nevytáh´,
když počítání ovcí je ti prací marnou,
kdy brána Morfeova dveře odkloní?
To připadáš si jako ráno před pekárnou,
než otevřou a uvnitř housky zavoní.
Tak dobrou noc! Či dobré ráno?
Nevím. Mám ještě rozestláno.

Odowakar řekl(a)...

Už jsem zase tady!
Nevadí?

Lenka Rezková řekl(a)...

Děkuji všem za přízeň,
která mi hodně pomáhá
právě v období,
kdy rozjíždíme po novu práci,
což je nejen časově náročné
Takže dík
za každý klik
na tento blog