Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pátek 21. října 2011

Podzimně



Koberce listí
na zemi leží
Buďte si jistí,
že nezáleží
z kterého stromu
pestrostí hýří
cesta k domu

Ráno ledové chmýří
háčkuje krajkoví
přes barev škálu
Tvářičky zrůžoví
a my máme páru
při každém výdechu

V lese poslední hříbek
choulí se u mechu
Tepla ždibek
schoval pod čepici
Prsty prokřehlými
hrabeme podzim ke krajnici
paní zimy


---------------------------------------------------------

A zase mi to nedá, komentík přidávám pod čáru
Můj velký patří dík ,,Odowakaru":

Říjnová sobota

Takže je podzim, - řekla cesta.
Zablácená jsem dozlata.
Když po mě jezdí lidé z města,
mají vždy kola od bláta.

Deštníky-houby na mě rostou,
prý je už podzim. No, já vím!
Potoční býlí s vůní prostou
soupeří s vanem jablečným.

Mlha mě k ránu vždy o kus zkrátí,
v šál halí moji krajnici
a říjen počal bubnovati
prstíky deštěm vonící.

4 komentáře:

Odowakar řekl(a)...

Říjnová sobota
Takže je podzim, - řekla cesta.
Zablácená jsem dozlata.
Když po mě jezdí lidé z města,
mají vždy kola od bláta.

Deštníky-houby na mě rostou,
prý je už podzim. No, já vím!
Potoční býlí s vůní prostou
soupeří s vanem jablečným.

Mlha mě k ránu vždy o kus zkrátí,
v šál halí moji krajnici
a říjen počal bubnovati
prstíky deštěm vonící.

mutil řekl(a)...

Pěkné, moc pěkné.!
Hezky napsáno Lenkou i Odowakarem.

Lenka Rezková řekl(a)...

A ještě maličkost:
Dík za inspiraci, ,,Mutile"

Amelie řekl(a)...

Nádhera. Hezky vám to všem společně básní a mně se to krásně čte. Díky vám všem.