Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 22. srpna 2012

Máme se

Jsi, stále jsi
Možná jdeš
v procesí vět
Možná lež
vše stihla pohanět dřív
než hlavou jsi kýv
a teď rozdrcený
všechny ženy
nenávidíš
Vždyť víš!

Jsem, stále jsem
Noc i den
ve spojené nádobě,
co žízní po tobě
Po doteku,
kdy v breku
štěstí polykám
Ne, nejsi sám!

Máme se
Čas sice odnese
vosí pas,
sílu supermana,
zbělí vlas,
rozbolí všechna rána
a okolí už
nepoznáme
Já žena, ty muž
A spolu se máme!

2 komentáře:

mutil řekl(a)...

Ano, máme se.
A já se navíc mám, že mohu číst Tvé krásné věcičky. :)

Lenka Rezková řekl(a)...

Tak to je moc milý komentář
DĚKUJÍÍÍ