Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 2. února 2013

Přísloví











Tak tohle přísloví jsem dnes slyšela poprvé a to od mojí maminky, co se narodila v r.1933 a hned mi odříkala další, které sice jistě všichni dobře známe, ale nebude na škodu si je připomenout
*
Lucie noci upije
a dne nepřidá
*
Na Nový rok
o slepičí krok
*
Na Tři krále
o krok dále
*
Na Hromnice 
o hodinu více
*
A můj syn pro změnu prohlásil:
 Únor bílý, pošťák kvílí
*
Padá snížek padá,
z toho by se p....l i pan Lada
** **
*
Na Hromnice musí skřivan vrznout,
i kdyby měl zmrznout
*
Na svatého Řehoře
žába hubu otevře
a hloupý sedlák který neoře
*
Také o Hátě, která má svátek 14.října, jsem dnes slyšela prvně:





Žádné komentáře: