Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 25. listopadu 2014

Netuším

Hodiny odbily,
můj milý,
tří čtvrtě
Už jdu na kutě

Do tepla peřiny
všechny zlé stíny
zachumlám
A zavřu víčka

Po moři pluje prám
Na něm postavička
Zatím co ty z břehu tam
polibek posíláš

Před mžikem byla naše
celá pláž
Ty  jsi se vznášel
a já rozechvělá v náručí
pevných paží,
co oběma jistotu zaručí

Hodně jsi se snažil
až oddala jsem se zcela
Teď vteřina zkameněla
do vzpomínek
Mám zlatý kmínek na duši
Kam poroste?
Netuším ...


Žádné komentáře: