Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

čtvrtek 18. prosince 2014

J

Jiskření














Jak jí jak?
Jako jak?
Jak jí jak?
Jak jí jako jak! Jenom jako jak. Jak jinak?
Jí jinak?
Jak jinak?
Jinak jako já?
Jakmile jí, jí jako jak! Jsem já jak? Jsme jako jak? Jedině jak jí jako jak?
Jo, jenže jak jak jí?
Já jím jako já, jeden jako jeden, jelen jako jelen, ježek jako ježek, jak jí jako jak!
Jak?
Jak jak?! Je jasně jednoduché: Jak jí jako jak! Jasné?
Jasně.
Již jdi jíst. Jez!
Jez?
Jo, jez!
Je jez jez? Jak jíme jez?
Již jez!!! Jinak je jedna jistá!
Již jím. Jenom, jestli jí jak jako jak, jak jím já?
...

Žádné komentáře: