Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

neděle 3. prosince 2017

Předvánoční idyla

 
 
Vánoce čumijů před dveřmi
ký řev to slyšet z pokoje!
,,Dnes robo, uvař mi oboje
- kuřátko aj špek pečený ..."

,,To víš, už chce se mi!"
Brumlá žena hodně nevrle
cosi o mlsné papule,
a hned hledá špenát v mražáku
 
Šak eště mosí na nákup,
zatímco chlap v posteli
škňůří sa jak zelí
a čumí do bedny ...
 
,,Jo a o jedný 
nezapomeň na děti!
A kdy vyneseš už to smetí,
koš má namále a zapáchá ..."
 
,,Já tenkrát myslela na krále či na prince 
s kerým bude mi jak v peřince
a líného valacha
pustila jsem si až k tělu
 
Ke všemu starů Bellu měl na špagátě,
jedny vycházkové gatě a dvě krajkové košule,
když  tak přemile prosil ňa o ruku
a včil mám ho na krku!"
 
,,Dřu sa jak hovado," brblá zas sobě chlap
,,A ledva dondu dom
na chvílu spočinůt, už klapy klap
stará spustí mocný průd výčitek
 
Co su já dobytek,
spíš kus pořádného debila!
To byl vkus sebrat si toto za manželku!"
(Vzato v celku - klasická předvánoční idyla ...)


Žádné komentáře: