Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 16. září 2009

Šestnáctého září


Ráno slyšet jelena

Troubení nese se údolím…

Ten se má!

Kde, to raději nepovím


V oboře si hlídá laně

a starostí má hodně moc

V době říje

musí dávat pozor na ně,

celou noc


Vždy nevrlý je,

když laňka v doubí

s jiným se mu zapomene

Do lesů pak táhle troubí

a parožím pryč soka žene…

A že ho má!


Záblesk, rána!


Výstřel nevnímá

lesa král

Šestnáctého z rána

padl tam, kde stál


***


S jelenem jsem se již v září před lety setkala, ale tenkrát jsem nevlastnila foťák a to vyšel ze smrčí přímo ke mně, když jsem trhala ostružiny. Zarachotila jsem konvicí a jeho vznešenost stočila mohutné paroží do leva a odkráčel jak král. Jen kozí pach po něm zbyl a spousta much

Nyní Panasonic nosím stále u sebe a přesto, při náhodném spatření nádherného daňka s parožím jak lopaty, jsem nestačila zmáčknout spoušť...

A jelení troubení, které se každoročně nese nad Salašem, se fotit nedá

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

moc hezké popsání každoročního děje v podání vysoké zvěře
a ono se Ti to jednou podaří vyfotit, a možná i to troubení