Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 21. září 2009

Štětec od Mariky

Marika38 - 20.09.09 15:40:37

Štětec
Zas, jen tak z nudy, kreslím si ženu,
můj štětec opisuje něžně její boky.
Neptá se, štětec, po jejím jménu
vidí, ten uchyl, jen ty ženské boky.

Zas jen ta z nudy, maluji muže,
a štětec, můj přítel, kreslí ten chtíč,
jemně jej lechtá, hladí a vzdychá
nechci jej od plátna odtrnout pryč.

Chce kreslit klín, bříško a stehna,
nechce se soustředit na oči,
štětec, to prase, ta malá běhna,
chce být můj pán - tak mě otročí.

Líbám ten štětec, dřevo a údy,
chtivě se dívám mu do očí,
bude můj nástroj, pán a též sluha
a myslet si, že mě zotročí..


***


A jako reakce na básníčku v ,,Básnících" vznikla:

Žádné komentáře: