Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 15. ledna 2022

Pod jednou střechou


 









K čemu život,

když ani plot nepřeskočíš?

Jedu číš piji z plného poháru

a na káru vlastní máma nakládá olovo!


Chvilku se vyjasní a zas nanovo 

hřmí ze stařeckých úst,

jaký ona měla půst

a já jí ani máslo na chleba nenamaži


Ať se snažím jak se snažím,

zrovna dieta jí nic neříká

a po léta jsem za viníka,

co všechny hříchy světa má na svědomí


Žádná věta pak nepřelomí zlost,

co sobě pro radost živí v choré hlavě

A já zrovna - právě jsem po ruce,

proto emoce odrážím dennodenně!


Čímž ve mně srdce láme

Nechci kámen ve své hrudi,

vždyť jsme lidi, tak proč ta zášť?

Možná proto, že nejsme zvlášť . . .



***



Když jsem doručovala, nejedna dcera si stěžovala, jak máma, o kterou pečuje , jiné chválí a ji hlavně kritizuje a hledá chyby. Teď to prožívám i já a nic nenadělám. Většinou zvládám, ale občas mě dostane na kolena. Prostě život!

Žádné komentáře: