Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 1. června 2013

Relax V

Také zapomínáte?
(Odpověď najdete na Relax IV)
***
(Autor neznámý) 
Odpověď z RelaxVI - Když jde pěšky, nemusí šofér dávat znamení o změně směru, jako každý jiný chodec

6 komentářů:

koralkydnu řekl(a)...

Mohl by to být "rozum", ale budu ještě přemýšlet. Zuzana

Lenka Rezková řekl(a)...

Rozum občas máme v pytli a tam se těžko hledá
Poradím, máme to stále po ruce
Dík za komentík, Zuzanko

koralkydnu řekl(a)...

Ahoj Leni, asi mi to v tom deštivém počasí nemyslí - co máme pořád po ruce? že by hodiny a byl to čas? tak si počkám na správné řešení:-) ale pokračuj, baví mne to:-) mohu dát odkaz na svůj blog?

Lenka Rezková řekl(a)...

Když mám chvilku, ráda si na Tvém blogu čtu, jen jsem doposud nepřišla na způsob přidání pár slov jako reakci na psané slovo. Klidně si odkaz dej, ale neporadím jak na to. Já se obracím se záležitostmi kolem blogu na internetového přítele, bez kterého by můj blog neexistoval.
Dík za komentík, Zuzanko

koralkydnu řekl(a)...

Pod příspěvek vložíš komentář. Pokud potřebuješ nějakou radu ohledně blogu, tak mi klidně napiš, třeba budu vědět - koralkydnu@gmail.com

koralkydnu řekl(a)...

Ještě jsem se dívala, na mém blogu si musíš otevřít komentáře a pak jde přidat další.