Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

sobota 8. června 2013

XII

Matematická:
                   Matka přinesla 3 dcerám 3 jablka v košíku. Jak je rozdělí, aby každá dostala 
                   1 jablíčko a přitom, aby 1 zůstalo v košíku?  
(Odpověď na XI)
***
(Autor neznámý) 
Odpověď z Relax XIII je: Kdykoliv na koně sedl jezdec v botách

2 komentáře:

koralkydnu řekl(a)...

Ahoj Leni, odpověď máš v mailu:-) a jdu zase něco dělat. U nás zvoní v poledne a v šest večer, tak když jsem venku, vím, kolik je hodin a že se mohu jít podívat na další relax:-) Ahoj Zuzana

Lenka Rezková řekl(a)...

A opět správně***, Zuzanko
Návod přejít na myšlení autora skutečně funguje. Sama jsem si ho ověřila v testu, co mi došel na mail - ani jedno zadání jsem neznala i tak byla na závěr pochvala ...
Dík za komentík