Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

pondělí 3. června 2013

Relax VII

Co asi?
(Odpověď na Relax VI)
***
(Autor neznámý) 
Odpověď z Relax VIII je tvé JMÉNO

5 komentářů:

koralkydnu řekl(a)...

Ahoj Leni, dnes jsem z práce nějak utahaná a vůbec se nemohu přinutit k přemýšlení. Myslím na ty, co ohrožuje voda - mezi ně patří i byt mé sestry....
tak si jen tak tipnu - vítr? déšť?

Lenka Rezková řekl(a)...

Ze zpráv o povodních jde při vlastní vzpomínce mráz po zádech. Voda je živel, před kterým se dá jen utéct.Moc přeji všem, které letošní povodně jakkoliv zasáhly hodně síly a oporu nejbližších ...
Vítr, déšť na střechu sice působí, ale není její součástí ...
Dík za komentík i v tak extrémně vypjaté situaci

Ajka řekl(a)...

Ještěže mám chytré děti, prý díra:-))

Lenka Rezková řekl(a)...

Děti mají pochvalu a 1*

koralkydnu řekl(a)...

Ahoj Ajko, tak to máš šikovné děti - já jsem se asi v práci naučila myslet jinak....ale časem některou určitě dám také:-) Věřím, že Lenka bude v relaxech pokračovat. Ahoj Zuzana