Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

středa 31. července 2013

LXVI

Kolik šlo lidí?
(Odpověď na LXV)
***
(Autor neznámý)
 Odpověď z Relax LXVII zní: Jazyk

6 komentářů:

mutil řekl(a)...

Já bych to viděl na pět lidí. Tři Slováci jmenující se Slovák a ještě dva Slováci, co se Slovák nejmenovali. Tedy jestli jsem se v těch bratrech Slovanech nezamotal. :-)

koralkydnu řekl(a)...

Tak se nějak nemohu dopočítat. Kalkulačka by mi byla houby platná a nějak se mi nechce přemýšlet. Ještě že už bude zítra pátek. Z.

koralkydnu řekl(a)...

a protože to jsou většinou chytáky - tak jdou ti slováci dva - jenom to je tak zvláštně popsané - ale jistá si nejsem vůbec ničím - vlastně ještě možná tím, že se jmenuji Zuzana - když mi tak všichni říkají:-)

Lenka Rezková řekl(a)...

No vida, jak nám slováci zamotali Zuzanku ...
A naopak se zde projevil mužský smysl pro orientaci *****

Díky za komentíky a dáme si víkendovou pauzičku

mutil řekl(a)...

Ahoj, Leni!
Já a smysl pro orientaci? Tak to jsi vedle jak ta jedle. Bez navigace ani ránu, kolikrát zabloudím i doma v bytě. :-)

Lenka Rezková řekl(a)...

Vymlouvej se jak chceš, ale ve slovákoch ses zorientoval přímo ukázkově *