Život je pes a proto je nejlepším přítelem člověka

Na svém autorském blogu vás vítá

Moje fotka
Obyčejná odrostlá děvčica všestranných zájmů, co si nejen ráda hraje se slůvky, ale chce proniknout i do hloubky problémů. Takový vesnický samouk, který i pomocí fota zachycuje prchavé okamžiky. Vždyť učíme se celý život a na věku nezáleží ...

úterý 18. srpna 2009

Tak plať!

Včerejšek vhodila jsem do krabice

v domnění,

že nikdy více

se mi nevrátí


On prozatím

zadními vrátky

nečekaně

vrací se zpět


Krok vratký,

natažené dlaně

a v nich kulomet

z pochybení

A prý plať!


Jedno mi to není,

i když říkám si, tak ať,

za chyby se platí!

Jen metr je vždy jiný


Ti bohatí

mají přece advokáta

a pro spodiny

existuje exekuce kata




Váhala jsem, do jaké kolonky ji zařadit. Asi nejvíc omylů uděláme v zaměstnání Také zákonodárci žijí z platu, jenže za jejich chyby, platí jiní...

Žádné komentáře: